My Endo Blog

My Endo Blog

Étrend - 4., 5. és 6. hét

2019. április 21. - My Endo Blog

Sziasztok!

 

Rég nem jelentkeztem az étrendes heteim összefoglalójával, ezért most igyekszem bepótolni az elmúlt három hetet. Igazából már a 7. hétnél tartunk, de ennek még nincs vége, szóval van időm! :) 

Sok-Sok finomság készült nálunk, igazán tartalmas volt ez az elmúlt három hét. :) 

Zöldborsó humusz

Elvileg 6 adag volt, gyakorlatilag mi egy adagra valót nem bírtunk megenni. :) 

1 adag: 

  • 168 kalória,
  • 7 g zsír,
  • 11 g szénhidrát,
  • 9 g fehérje. 

1.jpg

 Lecsó

Kedvenc, és villámgyorsan elkészül. :) A szénhidrát-mennyisége nem a legtöbb, ezért két szelet tk. kenyérrel ettem és befért mellé még egy Fitt Pöttyös Túró Rudi is. :) 

1 adag:

  • 63 kalória,
  • 1 g zsír,
  • 8 g szénhidrát,
  • 3 g fehérje.

2_2.jpg

Camambertes csirke, bazsalikomos burgonyapüré, juharszirup, friss eper

Ez nem saját készítésű, de isteni finom volt! :) Munkahelyi fogadás miatt mentünk étterembe, ott ettem ezt a finomságot. Emiatt természetesen fogalmam sincs az értékeiről, de nagyon jó volt! :) 

3.jpg

Sütőtökös-diós vegán muffin

Kolléganőm készítette, elmondása szerint nincs benne sok szénhidrát. Isteni finom volt, biztosan fogok én is készíteni. Akkor természetesen hozom az értékeit, addig is kitartás! :)  

4.jpg

A negyedik héten elkezdtem a C9 programomat. Erről bővebben egy blogbejegyzést írtam, vagyis igazából kettőt. :) Itt és itt találjátok ezeket. Az eredményeimről és a tapasztalataimról is írtam, ha érdekel Titeket, mindenképp olvassátok el! :) 

5.jpg

A 9 nap alatt a legnagyobb kedvencem a csokis shake volt. :) Főleg az első két nap volt a fénypont, mikor ihattam ezt. Nagyon jól esett és az édesség után sem vágytam annyira. :) 

6.jpg

Tejfölös-csirkés pittyputty

A C9 program 3. napjának ebédjét látjátok a képen. :) Nem én készítettem, csak fogyasztó voltam, de két nap nem-evés után nagyon jól esett. Konkrétan ezt sem készítettem még, de itt a durum tészta értékeivel mindenképp tudtam volna számolni. Akkor a kalória volt a lényeg, nem a szénhidrát, a megadott 600 kalóriát teljesítettem. :) 

7.jpg

Csőben sült zöldséges rakott karfiol

Korábban is készítettem már, de most ismét nagyon jól esett. :) Kicsit kevesebb, mint egy adagot ettem, mert a program 3. és 9. napja között egy 600 kalóriás ételt ehettem. 

1 adag:

  • 607 kalória,
  • 21 g zsír,
  • 44 g szénhidrát,
  • 39 g fehérje. 

8.jpg

Bud Spencer féle hagymás bab

Itt szerencsére receptet is meg tudok Veletek osztani, próbáljátok ki mindenképp! :) Nem tanácsos épp a C9 program után, sajnos az én gyomrom nem bírta. Pedig úgy gondoltam minden rendben lesz. :) 

1 adag:

  • 266 kalória,
  • 17 g zsír,
  • 10 g szénhidrát,
  • 13 g fehérje. 

9.jpg

Túrós-sajtos pogácsa

Török Eszter könyvéből van a recept, imádtam! Szerencsére olyan mennyiségben készült, hogy nekem is jutott a program utáni napokra. :) 

1 darab: 

  • 137 kalória,
  • 5 g zsír,
  • 15 g szénhidrát,
  • 8 g fehérje. 

10.jpg

Rácsos meggyes pite

Rácsok nélkül, szintén Török Eszter könyvéből. :) Igazából ezek a lyukak szívecskék akarnak lenni, mert Páromnak készítettem. :) Hát ez sajnos nem nagyon jött össze, de legalább finom lett! :) 

1 darab: 

  • 200 kalória,
  • 10 g zsír,
  • 21 g szénhidrát,
  • 5 g fehérje. 

11.jpg

 

Ezeken kívül volt még:

  • Csilis-paprikás csirke,
  • Túrós tészta,
  • Tönkölybúza tortilla,
  • Zabpelyhes piadina,
  • Villámlepény.

Valamiért a Tönkölybúza tortilla és a Zabpelyhes piadina nagy kedvenc lett, ezeket minden hónapban muszáj készíteni! :)

Nálatok milyen finomságok készültek? :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1414762504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása