My Endo Blog

My Endo Blog

Étrend - 23. - 26.hét

2019. szeptember 11. - My Endo Blog

Sziasztok! :)

 

Elég hosszú kihagyás után végre visszatérek a Blogolók világába. :) Megtörtént a nagy esemény, úgyhogy most már gőzerővel tudok koncentrálni az eddig elhanyagolt feladataimra. :) 

Sok új étel nem készült nálunk, ami igen, azt természetesen megtaláljátok ebben a bejegyzésben. :) 

Tejszínes cukkini

Anyukámtól kapott utolsó adag cukkinit végre sikerült felhasználni egy kis tejszín segítségével. Gluténmentes tészta volt hozzá a köret.

1 adag:

  • 72 kalória,
  • 5 g zsír,
  • 5 g szénhidrát,
  • 3 g fehérje. 

1_8.jpg

Rántott karalábé

Vrábel Kriszta könyvéből származik az ötlet. Alapjáraton nem szeretem a karalábét, de így rántva egészen finom volt. :) A köret hozzá köles és egy kis joghurtos szósz.

1 adag:

  • 181 kalória,
  • 3 g zsír,
  • 25 g szénhidrát,
  • 10 g fehérje. 

2_10.jpg

Szafi kenyér

Jött az ötlet, hogy ki kellene próbálni. Annyira belelendültem, hogy a kenyeret a legvégén is lemértem, tényleg 455 grammos lett. :) Az állaga kicsit vizesebb, mint a "normál" kenyereknek, de ízlett Páromnak is és nekem is. :) 

1 szelet (12 szelet esetén):

  • 71 kalória,
  • 1 g zsír,
  • 14 g szénhidrát,
  • 1 g fehérje.

3_9.jpg

Mézes-mustáros csirkemell tésztával

Uncle Bens mártásból készült, mert hirtelen kellett valami egyszerű ebéd. Emiatt ki sem számoltam az értékeit, ha ez vigasztal Titeket: annyira nem is ízlett. Eredetileg a kókuszos mártást akartam kipróbálni, de sajnos a bevásárlás során nem találtunk a boltban. Na mindegy, majd legközelebb! :)

4_7.jpg

Ezalatt az egy hónap alatt születésnapot is ünnepeltünk. Az ünnepelt nem igazán az egészséges életmód híve, azért a muffinok teljes kiőrlésű búzalisztből és eritritből készültek. Mindenkinek ízlett, ez a lényeg. :) 

5_7.jpg

A munkahelyemen is volt néhány édesség. :) Egyik kolléganőmet rábeszélték a rizslisztre és az eritritre. Elmondása szerint lapos a süti, de isteni finom volt! :) Mákos és túrós, kétszer is ettem belőle! 

Az almás pitét pedig nagyon megkívántam, kicsit száraz volt a tésztája, de ez is ízlett. 

6_8.jpg

A munkahelyemen néhány kollégámmal együtt ajándék-vitorlázást kaptunk. Nagyon jó élmény volt, kicsit kiszakadtunk a hétköznapokból. Szép időnk volt és a Balatont is szeretjük, úgyhogy nem volt semmi probléma. :) 

Kicsit késői ebédünk volt, ahol minden lány bevállalta az 1 literes limonádét. Én egy citromosat ittam, az ebédem halacska volt mandulás brokkolival. Természetesen a desszert sem maradhatott el: a csokis sütemény helyett egy kisebb adag fagylaltot fogyasztottam. Degeszre ettem magam, szerencsére visszafelé sem kellett sétálni. :) 

8_8.jpg

Ééés néhány személyes fénykép. :)

Esküvő előtt szerveztek a csajok lánybúcsút. Nagyon jól éreztem magam! :) Életemben először jártam szexshopban vásárlóként, higgyétek el: ez négy nővel eléggé érdekes mutatvány. :) Nyilván Ők jobban élvezték, mint én. :) Csiviteltek folyamatosan és jókat kacarásztak, szerencsére mindenki jól érezte magát. Kaptam sok-sok ajándékot, este pedig egy Freddie Mercury esten jártunk és tomboltunk. :) Rengeteg sok jófej ember volt ott is, kaptam sok-sok jó tanácsot. :) Jól éreztem magam és a többiek is, ennek nagyon örülök! :) 

9_7.jpg

A hétvégén pedig megvolt a nagy esemény is! :) Pénteken jártunk fényképezkedni a Halászbástyánál és a Margit-szigeten. A végére már nagyon fájt a lábam. Nem vagyok hozzászokva a magassarkúkhoz, de ezt a királykék szépséget imádtam úgyhogy minden perce megérte! :) 

Szombaton volt a lényeg, szerencsére itt is jól érezte magát a násznép. :) Kaptunk sok ajándékot és kedves szót. Élőzenével nem készültünk, viszont ezt a Testvéremék pótolták. :) Egyik gyerekkori közös kedvenc zenekarunkat hívták el az esküvőre: a Disco Expresst. Nagy meglepetés volt, igazából a megérkezésük után két órával még mindig "sokkos" állapotban voltam. Baromira jófejek voltak és közvetlenek. Velünk együtt ebédeltek, utána zenéltek egy órát, szerintem nagyon-nagyon jól sikerült! :) Elmondásuk alapján Ők is nagyon jól érezték magukat, a végén pedig kaptak tőlünk egy kis útravalót az esti koncertjükhöz. :)

Így a végére fogadjatok szeretettel néhány képet az eseményről, ezek a kedvenceim: 

10_5.jpg

 11_5.jpg

 További szép napot Mindenkinek! :) 

Pusziii

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4415064350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása