My Endo Blog

My Endo Blog

Étrend - 17.hét

2019. július 10. - My Endo Blog

Sziasztok!

 

A múlt héten bevallom hősiesen nem sokat főztem. Itthon túrós tészta volt három napig az ebéd (hétfőtől-szerdáig), csütörtökön a munkahelyen ebédeltem, péntek-szombaton Zánkán voltunk, ahol teljes ellátást kaptunk, vasárnap pedig egy gyors saláta-csirkemell mixet dobtunk össze. Ismét elkészült a zabpelyhes piadine. Higgyétek el, nem tudom megunni, most is van itthon. :) A töltelék mindig más, de egyszerűen imádom! :) :) :) 

Zánkán most volt a munkahelyem által szervezett éves családi nap és sport rendezvény, oda pénteken estére érkeztünk meg, így vacsoránk már volt. Szombaton teljes volt az ellátás, vasárnap pedig a reggeli miatt nem kellett aggódni. Ebédre és vacsorára főtt ételeket kaptunk, a reggeli pedig a hagyományos felvágott-sajt és zsemle kombó volt. :) 

Leírom ide nektek miket ettünk, ebből meríthettek ötleteket. Biztosan olyan jól meg tudjátok csinálni, mint ahogy mi kaptuk, bízom Bennetek! :) 

  • Csirkeérmék kolbászos lecsóval, tarhonyával,
  • Sertéspörkölt galuskával, csemege uborkával,
  • Roston csirkemell rokfort sajtmártással, párolt rizzsel,
  • Grillezett, sült csirkecomb, grillezett sajt, egészben sült újburgonya, kevert zöldsaláta+öntet,
  • Grillezett sertéstarja szelet, grillezett sajt, egészben sült újburgonya, kevert zöldsaláta+öntet.

Mind isteni volt. A köret volt néhány helyen volt sok, de Párom megoldotta a problémámat. :) 

Lehetőségünk volt néhány dolgot kipróbálni (pl.: elektromos gokart, Exatlon pálya, kezes-lábas bicikli, stb.) amik után pecséteket kaptunk. Ha 5 pecsét összegyűlt, be tudtuk váltani egy-egy dologra. Sok minden közül lehetett választani: volt elemlámpa, madáretető, laptop táska, vászontáska, újrahasználható kávés pohár, stb. A hulladékmentesség jegyében én az újrahasználható kávés pohár mellett döntöttem, amit igaz én nem, de Párom tud használni. :) Nagyon örülök neki! :) :) :) 

 viber_kep_2019-07-08_16-09-39.jpg

A héten elkezdődött a műanyagmentes július. Nem mondom azt, hogy eddig teljes mértékben be tudtam tartani, de higgyétek el, nagyon figyelek! Beszereztem két kerámia szappantartót, egy szappant (papír csomagolásban) és VÉGRE két bambusz fogkefét. Utóbbiakat nagyon szeretjük! :) Elsőre egy másik szappant néztem ki magunknak, viszont azon műanyag csomagolás volt. Így jött a B terv, de szerencsére ez a szappan is nagyon tetszik. :) Párommal megbeszéltük, hogy fogok venni a Ne pazarolj!-ban tusfürdőt is, váltogatni fogjuk. Így remélem nem szárad ki majd a bőrünk, mert sajnos a folyamatos szappan használattól hajlamos rá mind a kettőnké. 

A bambusz fogkefe után régóta fájt a szívem, de szerencsére most van! :) Mivel mind a kettő teljesen egyforma, ezért megjelöltük melyik kié. :)  Az eddigi tapasztalatok nagyon jók, Páromnak is tetszik.

Kicsit több, mint egy hete használjuk a samponszappanokat. Eleinte almaecettel öblítettem a hajamat, most a sima ecetet használom hozzá. A sima ecettől olyan érzésem van, mintha összetapadna a hajam és láthatóan hamarabb zsírosodik, az almaecettel kapcsolatban viszont nem volt ilyen tapasztalatom. Ezért a következő hajmosásnál ismét almaecetet fogok használni, megnézem hogyan reagál rá a hajam. 

67062593_488388021970121_175228747211866112_n.jpg

 ÉÉÉSSS!!! 

Jöjjön egy kis személyes helyzetjelentés is! :) 

2019.07.07-én Párommal elmentünk egy Gyilkos molekulák nyomában játékra, ahol egy gyilkosságot kellett felderítenünk Budapesten belül. Öt helyszín volt, négyen kémiai elemekre utaló jelet kellett keresnünk (alumínium, oxigén, stb...), egy helyen pedig magát a tettest kellett megtalálnunk. Az öt helyszínből csak háromra jutottunk el, mert (hogy őszintén bevalljam) nagyon nyűgös voltam már Zánka után. Az eső is készült, hideg volt és mivel rövid nadrág és papucs volt rajtam fáztam is. Szóval az utolsó két helyszínre vonatkozó megoldást a Google segítségével küldtük be (Párom nagyon erősködött, hogy menjünk, de tényleg nem akartam :) ). Így maradt ki a Városmajor és a Halászbástya, utóbbira tervezte Párom a lánykérést (sajnos feleslegesen). :) 

A Margit-szigeten kaptuk meg az utolsó feladatot: egy keresztrejtvényt, ahova a korábbi elemeket és tettes nevét kellett beírni. Ebből a keresztrejtvényből bújt elő az a bizonyos kérdés: Hozzám jössz?

Mondanom sem kell nagyon meglepődtem, mert egyáltalán nem számítottam rá. Sőt! Eleinte még gondolkodtam is azon, hogy milyen játék ez, aminek a megoldása ez a kérdés? Aztán később kiderült, hogy Párom (vagyis most már Vőlegényem) kitalációja az egész, a segítsége pedig az Öccse volt. :) :) :)

A lényeg: volt nagy meglepetés és öröm! :) És most már jöhet az esküvő tervezés! :) 

66715763_2764392866922977_2566375605129969664_o.jpg

 Veletek mi újság? :) 

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4914934280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása