My Endo Blog

My Endo Blog

Étrend - 15., 16. hét

2019. június 30. - My Endo Blog

Sziasztok!

 

Ismét eltelt két hét, nem mondanám, hogy eseménytelen volt. :) Múlt hét végén Keresztlányunkkal, a hétvégén Keresztfiunkkal voltunk. Higgyétek el bármennyire szerettem volna odafigyelni hétvégén az étkezésre, sajnos (ismét) nem sikerült. Ezekre mindenképp ki kell találnom valami megoldást, várom a tippeket. :) 

A jövő hét vége sem lesz egyszerűbb, Zánkára megyünk a munkahelyem által szervezett programra. Előre ki kellett választani az ennivalókat, igyekeztem az egészségesebbeket összeválogatni, meglátjuk mi lesz. :) 

Brokkolis tojás bulgurral

Ez a tipikus "Szétnézünk mi van otthon és alkotunk valamit" ennivaló. Megfőztem a bulgurt, a tojást, a brokkolit. Amint ezek készen voltak összeöntöttem egy jénaiba, került a tetejére tejföl, sajt és mehetett is a sütőbe. Őszintén szólva Nekem nagyon ízlett. 

1 adag:

  • 484 kalória,
  • 21 g zsír,
  • 50 g szénhidrát,
  • 21 g fehérje.

5_5.jpg

Újhagymás zöldborsófőzelék zabpelyhes csirkemellel

 Vrábel Kriszta egy újabb szuper receptje. Imádom! :) 

1 adag:

  • 583 kalória,
  • 18 g zsír,
  • 43 g szénhidrát,
  • 52 g fehérje. 

2_8.jpg

 A következő kis finomság adatairól fogalmam sincs, Keresztlányunk anyukája készítette. Kuszkusz, csirkemell, rajta egy kis felvágott és lapka sajt. Nagyon ízlett. :) 

3_6.jpg

Cukkinis-olívabogyós bulgur tojással

Néha sajnos a bal csuklóm nagyon fáj. Fogalmam sincs mi az oka, tudom, ki kellene vizsgáltatni. Sajnos még nem jutottam el odáig, de egyszer biztosan megteszem. A lényeg, hogy a héten épp ilyen időszakomat éltem, Párom pedig volt olyan kedves és elkészítette helyettem az ennivalót. :) 

1 adag:

  • 334 kalória,
  • 11 g zsír,
  • 43 g szénhidrát,
  • 14 g fehérje. 

4-horz.jpg

Mivel a születésnapom vasárnapra esett, így néhány kedves kollégám hétfőn lepett meg ajándékkal. :) Kaptam hozzáadott cukormentes csokoládét, egy unikornist (ami egyébként zenél, szóval nagy kedvenc lett), valamint a képen látható finomságokat is. :) Imádom Őket! :)  

6_6.jpg

 

Képtalálat a következőre: „környezettudatosság”

És akkor egy kis Hulladékmentesség/Környezettudatosság. :) 

Születésem napján végre találtam egy szuper oldalt, ahonnan rendeltem összesen 8 vászonzsákot, három különböző méretben. Borzasztóan vártam, hogy ideérjenek. Használat alatt is voltak már, imádom mindet! A Lidl-ben kétszer, valamint az alattunk lévő kisboltban egyszer. Szerencsére senki nem szólt meg érte, kérdezés nélkül lemérték az árut, fizettünk és jöhettünk is. Eddig nagyon beváltak, csak még a használatukhoz kell hozzászokni. Egészen pontosan ahhoz, hogy mindig legyen nálam, nehogy műanyag zacskóért kelljen nyúlni! 

7_6.jpg

 A másik előrelépés, amit ezalatt a két hét alatt tettem a Hulladékmentesség jegyében: ellátogattam két csomagolásmentes boltba. 

Első körben a Ligeti Boltba, második körben pedig a Ne pazarolj!-ban jártam, csak információszerzés céljából. Legalábbis így gondoltam. :) 

Mindkét boltba azzal a céllal mentem, hogy megnézzem: a folyékony szappant és sampont milyen áron lehet kapni, vagy egyáltalán lehet-e. Ezek itthon épp kifogytak, szóval fontosak lettek volna. A Ligeti Boltban sajnos egyik sincs, csak a szilárd változatuk. Itt találkoztam a képen látható samponszappannal, aminek úgy gondoltam adok egy esélyt. Még nem próbáltam ki, de hamarosan ez is megtörténik. Sok helyen azt olvastam, hogy kell idő, míg hozzászokik a haj, úgyhogy 5-6 alkalom után mesélek róla: nekünk hogyan is vált be. 

Kump Edinával a 30 napos Hulladékmentes kihívás során találkoztam, ahol nagyon hasznos ötleteket oszt meg ebben a témakörben, valamint tippeket is ad arra vonatkozóan, hogyan is kezdjünk neki ennek az egésznek. Ezért természetes volt, hogy a samponszappan használatában is az Ő segítségét kérem ki. :) Itt találtok egy videót, amiben elmondja hogyan is kell ezt használni. És tudjátok mi a legviccesebb? :) Hogy épp olyan samponszappant használ, amit Nekem sikerült megvásárolni. :) :) :) 

65552085_1296727327159370_7171373650807881728_o.jpg

 A Ne pazarolj! boltba már kicsit felkészültebben mentem. Előzőleg olvastam róla, hogy itt kapható folyékony mosogatószer, ezért vittem a kis flakonomat és még néhányat. :) Itt két dolgot vásároltam: egy Kis kezek szappant és természetesen folyékony mosogatószert. A szappan szerintem nagyszerűen habzik, nem szárítja a bőrömet. nekem tetszik. A folyékony mosogatószerből úgy látom kicsit többet kell használni vagy kicsit gyakrabban, mint a "normál" mosogatószerből, de ez köszönhető annak is, hogy új a mosogatószivacsom. Később erről még mesélek. :) 

8_6.jpg

Két bolt viszonylatában viszont már sikerült levonni néhány következtetést. A Ligeti Boltban fogom vásárolni a tésztákat, mert szerintem ott jobb áron vannak, mint a Ne pazarolj! boltban. Viszont a bulgurt, kölest és hasonló köreteket épp a Ne pazarolj!-ban fogom beszerezni. Ide amúgy is fogok még járni, hiszen itt van a folyékony mosogatószer, valamint található folyékony tisztítószer, mosószer, sampon és tusfürdő is. Az utóbbit sajnos ottjártamkor nem sikerült megvásárolni, mert épp kifogyott a készlet, de nagyon kíváncsi vagyok rá! 

Viszont! Mind a két boltban nagyon kedvesek és segítőkészek voltak az eladók, kezdőként ez borzasztó jó tapasztalat! :) :) :) 

 

Szóval izgalmasan telt a két hetem, nem unatkoztam. :) Ti hogy bírjátok a meleget? Sajnos mi nem olyan jól, még Lokinak sincs kedve a kerekébe mászni. :) Nem baj, így legalább szellőzik a pocakja! :) 

9_5.jpg

További szép estét Nektek! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6414919176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mullerjacint 2019.09.08. 21:35:18

Szuper diétás étrend és a szappant én is imádom, próbálok mindenmentesen étkezni meg a tisztálkodási szereimet is úgy válogatni, hogy mentes legyen. A receptek alapanyagait sokszor akciósan be tudod szerezni www.ujsagomat.hu/lidl/ nézelődj itt, ha érdekel
süti beállítások módosítása