My Endo Blog

My Endo Blog

Két éves lett a My Endo Blog! :)

2019. április 21. - My Endo Blog

Sziasztok! 

 

2019.április 16-án két éves lett a My Endo Blog! :) 

Nagyon boldog vagyok és nagyon örülök annak, hogy egyre többen követtek Facebookon és Instagramon is! :) Köszönöm Nektek, higgyétek el, sokat jelent a számomra! :) Remélem sok hasznos recepttel, tapasztalattal gazdagodtatok ezalatt a két év alatt és ez a jövőben is így lesz! 

A mai napon konstatáltam, hogy az előző évben nem készült szülinapi-bejegyzés. ezért most az elmúlt két évről szeretnék egy kis összefoglalót írni és teszek néhány vállalást Felétek, amit szeretnék betartani természetesen! :) 

Mint már tudjátok az endometriózist nálam 2014-ben állapították meg, azóta "küzdök" és igyekszem rendbe tenni magam. :) A blogot is abból a célból indítottam el, hogy minél több embernek segítsek a tapasztalataimmal, esetleg hasznos tanácsokkal, receptekkel. :) A műtétem óta tartunk Párommal diétát, igyekeztem minél több mozgásformát kipróbálni. Szerencsére megtaláltam a számomra legmegfelelőbbet. :) Tavaly terheléses cukorvizsgálat során kiderült, hogy IR-közeli állapotba kerültem, ezért a 160 grammos szénhidrát diétát javasolta az orvosom. Azóta ezt tartjuk Párommal, neki a cukra rosszalkodik, így mindkettőnknek jót tesz ez a diéta. :) Sajnos az utóbbi egy évben sok-sok gyógyszert kellett szednem, amivel javulást nem, viszont újabb cisztát sikerült elérni. Elhatároztam, hogy ismét szeretném összeszedni magam, mindezt gyógyszerek nélkül. Ezért nemrég újra végig csináltam egy Forever C9 kúrát, amivel szerencsére a sok gyógyszer-mellékhatást sikerült visszafogni a szervezetemben, valamint a ciszta is eltűnt. :) 

Az elmúlt egy évben sikerült jobban beleásni magam és megérteni a szervezetem működését, valamint jobban megismertem a 160 grammos szénhidrát diéta fortélyait, lényegét. Körülbelül fél éve igyekszem még jobban figyelni az általam készített ételekre, vagyis számolom a kalória, zsír, szénhidrát és fehérje tartalmát is. A kis táblázatom megalkotása óta az egyes ételekre vonatkozó értékeket Veletek is megosztom, remélem hasznosnak tartjátok! :) Emellett, hogy változatos legyen az étkezésünk előre megtervezem az étrendünket, melyekről utólag Nektek is be szoktam számolni! :)

Az induláshoz képest a legnagyobb eredményem, hogy sikerült leadni immár kicsit több, mint 20 kg-ot. Szerencsére nem hirtelen, hanem szépen fokozatosan, így a jojó effektussal sem kell küzdenem. :) 

És akkor következzenek a vállalások:

  • Szeretnék több, endometriózishoz kapcsolódó bejegyzést, információt megosztani Veletek,
  • Ugyanez igaz az inzulinrezisztenciára is :) ,
  • Több vegán receptet kipróbálni,
  • Megalkotni néhány saját receptet, kicsit kreatívabbnak lenni a konyhában, 
  • Kevesebb kenyeret fogyasztani, ezeket helyettesíteni, 
  • És egy nem feltétlenül az egészséghez kapcsolódó vállalás: szeretnék környezettudatosabb lenni, kevesebb szemetet/hulladékot termelni. Remélem hamarosan eljutok egy csomagolásmentes boltba, már régóta tervezem. Természetesen a tapasztalatokat itt is elhozom. :)

Mivel az utolsó vállalás nem tartozik feltétlenül a blog alap-témájához, ezért az ezzel kapcsolatos bejegyzéseket, posztokat mindig külön fogom Nektek jelezni. :) Így el tudjátok dönteni el szeretnétek-e olvasni, vagy nem. :) 

57541733_1242868065878630_3518445197522370560_o.jpg

Remélem hasznosnak találjátok és továbbra is követtek majd! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr114778574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása