My Endo Blog

My Endo Blog

C9 program - 2. felvonás :)

2019. április 13. - My Endo Blog

Sziasztok!

 

Az utóbbi egy évben sajnos rengeteg gyógyszert kellett szednem, ami sajnos javulást nem hozott, inkább csak rontott a helyzetemen. Az előző hónapban határoztam el, hogy a még folyamatban lévő gyógyszeres "kúrát" megcsinálom, de ha ez sem hoz javulást, befejeztem. Siker nem lett, viszont sok mellékhatás igen. A bőröm csúnya lett, a korábbi aranyerem helye sokszor fájt, nem tudtam a hasamon, vagy az oldalamon aludni, mert nyomó érzést éreztem a méhem és petefészkeim környékén, valamint a hónaljamban lévő nyirokcsomók sokszor megduzzadtak, pirosak voltak és fájtak. A menstruációm a szépen beállított 28 napos ciklusok után teljesen felborult és átlagban 14 napig tartott a vérzésem. Emellett egyszer borzasztó mértékben begörcsöltem, rosszul lettem és majdnem elájultam.

Ezek miatt döntöttem el, hogy áttérek a Forever termékeire. Barátnőm által jutottam el egy nagyon kedves és segítőkész nőhöz, a segítségével választottam ki a termékeket, de előtte mindenképp meg szerettem volna csinálni egy C9 programot, hogy a gyógyszerek minél hamarabb kitisztuljanak a szervezetemből. Ezt 2019.04.04-én kezdtem el, és a korábbi élményekhez képest most sokkal pozitívabb volt az a 9 nap. Az Aloe Vera gél most nem rostos, mint a korábbi és szerintem így sokkal finomabb. A Fibre gél viszont nem ízlett, de ez a része nem kívánságműsor volt. :) Az előző C9-es tapasztalataimról itt írtam, ebben a bejegyzésben találhatjátok a programban használt termékek leírását is. 

Mára ért véget a program és örömmel mondhatom, hogy a mellékhatások megszűntek, nincs nyirokcsomó duzzanat (még egy kicsi sem), az ülés sem fáj, a bőröm tisztább lett és puhább is. :) Emellett végre nem fáj a hason fekvés és nincsenek görcseim se. A menstruációm épp a 9. napon tart, de ez legalább normális, aminek szintén örülök, mert az előző hónapban végig tartott és inkább csak barnázás volt. Remélem visszaáll itt is minden a régi kerékvágásba. :) :) :)

Bár a 9 nap alatt nem a fogyás volt számomra az elsődleges cél, de azért így is sikerült 2,7 kg-tól és összesen 7 cm-től megszabadulni (-1 felkar, -3 csípő, -2 comb, -1 vádli). :)  

Időközben kialakult nálam egy 14 mm-es ciszta, ami a legutolsó orvosi vizsgálaton 12 mm-es volt. Remélem ez felszívódott. :) Hétfőn megyek újra orvoshoz, akkor kiderült, addig szorítsatok. :) 

Mától pedig 6 terméket fogok használni, a gyógyszerekkel pedig leállok. :) Ezekről is fogok tapasztalat-bejegyzést hozni egy hónap után. :) :) :) 

56174990_1233887433443360_3642415563050844160_o.jpg

Ha kérdésetek van, keressetek bátran! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4514761676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása