My Endo Blog

My Endo Blog

Étrend 8., 9., 10. hét

2019. május 21. - My Endo Blog

Sziasztok!

 

Április utolsó és május első heteiben eléggé kaotikus volt a diétánk (leginkább sajnos nem sikerült tartani). Húsvét után elég sokáig az akkor készült finomságokat ettük, főleg úgy, hogy Anyukám is küldött egy kisebb adagot. A sonkából egy ideig elég lesz, ez biztos. :) Május elsejétől negyedikéig Beregszászon jártunk, következő hét végén Kalocsán, azután pedig esküvőn Ráckevén. Ezek után próbálok mindig visszatérni a rég megszokott dolgokhoz, a diétához és mindig megfogadom, hogy a következő hétvége sokkal jobb lesz. Hááát, igyekszem! :) Az ételek nagy részét nem én készítettem, de képet mutatok Nektek, hátha megtetszik valamelyik és el is készítitek. :) 

Áprilisban születésnapot ünnepeltünk, amire természetesen torta is készült. Tiramisu tortára esett a választás. A díszítés is muszáj volt, nemrég szereztem be egy tortadíszítő-szettet. :) Egy kakaós piskóta készült, valamint a tiramisu krém, szerencsére mindenkinek ízlett. :) 

12 szelet esetén 1 szelet

192 kalória,

16 g zsír,

7 g szénhidrát,

5 g fehérje. 

57580335_1246972632134840_686526668017238016_o.jpg

Zabpelyhes zsemle

Volt itthon zabpehely és sósra vágytam, szóval lett zsemle. Nagyon aranyosak lettek. :) 

10 darab esetén 1 db

154 kalória,

2 g zsír, 

27 g szénhidrát,

6 g fehérje. 

1_2.jpg

Tofu bulgurral

Május elsején Beregszászra utaztunk, azon a héten hétfőn és kedden nem készültem étrenddel, csak ettük, amit találtunk. Ebben a két napban próbáltam ki a tofut életemben először. Sajnos az értékeit nem írtam fel, de kép legalább készült. :)

2_4.jpg

Sárgaborsó főzelék sült hagymával

A májusi étrendben igyekeztem vegetáriánus vagy vegán ételeket összerakni. Az első ez a finomság lett, aminek a receptje soha nem jutott volna eszembe. Kicsit elsóztam, de finom lett. 

6 adag esetén 1 adag

385 kalória,

13 g zsír,

41 g szénhidrát,

18 g fehérje. 

3_2.jpg

Lencsepörkölt

Szintén Fördős Zé receptje, amivel kicsit megviccelt. A recept szerinti négy adagot készítettem el, ami nálunk 12 adag lett. A felét megettük, a másik felét lefagyasztottam. Egyébként Nekem nem ízlett, de Páromnak igen és ez a lényeg. :) 

12 adag esetén 1 adag

145 kalória,

1 g zsír, 

23 g szénhidrát,

11 g fehérje. 

4_2.jpg

Babos zakuszka

Régóta ki szerettem volna próbálni, egész finom lett.

6 adag esetén 1 adag

88 kalória,

1 g zsír,

12 g szénhidrát,

6 g fehérje.

5_1.jpg

Innentől már csak a kapott/vásárolt/nem általam készített ételeket mutatom meg, sajnos receptek nélkül. 

Először is kedves Kolléganőmtől kaptam egy kis ajándékot, finom volt. :) 

6_2.jpg

 Már említettem, hogy Beregszászon jártunk,. :) Nagyon-nagyon jó volt, mondjuk nem épp a kilóknak. :) Jártunk fagyizóban is, a szivárványosat nem hagyhattam ki. :) 

7_2.jpg

A hús-tál nagyon finom volt, Párommal ketten pusztítottuk el. :)

8_2.jpg

Na ez volt az, ami az egész heti cukor adagomat kitette, de higgyétek el: nagyon jól esett. Életemben nem ettem még ilyen finom sárgadinnye fagylaltot! :) Nyáron biztosan fogok készíteni, várom már a jó időt! 
9_2.jpg

A beregszászi piacon bevásároltunk. Többek között Gullón kekszeket is vettünk, amiket azóta tízóraira fogyasztunk. :) 

10_1.jpg

Kolléganőmtől kaptam ezt a finom rakott krumplit. Ő már unta, nekem nagyon jól esett. :) 

11_1.jpg

És néhány munkahelyen vásárolt finomság! Nem éppen a legegészségesebbek, de igen: ezeket ettem.

Sertéshusi steak burgonyával

12.jpg

Csirkemell körtével, baconnel és bulgurral

13.jpg

Töltött sertésborda hasábburgonyával

14.jpg

 Paradicsomos és spenótos csirkehusi görög salátával és rizzsel. Ezt Keresztlányunk anyukája készítette, nagyon jól esett. :) 

viber_kep_2019-05-21_21-17-23.jpg

És végezetül: két személyesebb kép. :) 

Említettem, hogy esküvőn jártunk. Volt ott egy lány, aki ilyen remek rajzokat készített. :) Párommal természetesen modellt ültünk, az első tünde-kép lett, ami a menyasszony szerint manó volt. :D Nekem nagyon tetszik mind a kettő, ki is kerültek nálunk a méltó helyükre. :) 

15.jpg

Őt pedig gondolom felismeritek. Beregszászról a névnapi ajándékom, mert imádom ezt a mesét! :) 

16.jpg

 

Mint láthatjátok sajnos ismét elcsúszott a diéta, valahogy mostanában nem megy ez 100%-osan. Remélem hamarosan visszaáll teljes mértékben a régi rend! :)

Köszönöm, hogy elolvastátok! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3114842684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása