My Endo Blog

My Endo Blog

Homeoffice

2020. április 15. - My Endo Blog

Sziasztok!

 

Most, hogy itthon ülök lakáson belüli elfoglaltságokat keresek és igyekszem lekötni magam, mielőtt bekattanok. Volt mély pontom, de eddig úgy tűnik sikerült kijutni belőle, remélem később nem jön elő. Nekem ebben a meditáció segített, de ez gondolom mindenkinél más. Összeszedtem Nektek néhány alternatívát mivel tölthetitek az így kapott lehetőséget, remélem hasznos lesz. :) 

Az első, amit már említettem a meditáció. Egy rokon halálesete miatt mélypontra kerültem, kellett egy kis segítség. Egy nagyon kedves ismerősömtől kaptam tanácsot mit is csináljak, hasznos volt. Ha tehetitek fél órára vonuljatok el, hallgassatok valamilyen nyugtató zenét és próbáljatok meg kikapcsolni. Ha tudtok találjatok ki magatoknak valamilyen mantrát, amit akár napközben is ismételgethettek magatoknak, például:

Egészséges és boldog vagyok!

Én a meditációmhoz ezt a zenét hallgatom, de válasszatok magatoknak nyugodtan olyat, ami jobban tetszik:

https://www.youtube.com/watch?v=6_wKl8NtmBo&t=2123s

 

Vannak azok az elfoglaltságok, amik minden hetesek: takarítás, sütés, főzés, rendrakás. Viszont ezt egy kicsit turbózzátok fel. Itt arra gondolok, hogy csináljatok nyugodtan egy tavaszi nagytakarítást, szelektáljatok, válogassatok ki minden feleslegessé vált dolgot és ajándékozzátok vagy adakozzátok el. Persze figyeljetek arra, hogy csak olyan dologgal tegyétek ezt, amit Ti is szívesen használnátok. Ha tehetitek próbáljatok ki olyan ételeket, amiket eddig nem tettetek, esetleg kicsit macerásabbak és most van időtök az elkészítésére. 

 

Olvassatok! Sokat! :) Remélem nem kell megmagyarázni miért. Hasznos! Sokat tanulhattok belőle, vagy csak élvezetes. És mellesleg fejleszti a nyelvtanotokat is! :) 

 

Nézzetek olyan filmeket, sorozatokat, amikre eddig nem volt időtök. Én például nem nagyon szerettem a Star Warst, de most megnéztem mind a 9 részét plusz a kiegészítő filmeket és összességében azt tudom mondani egész jó. Ha van Netflixetek, Tiétek a pálya. Rengeteg fajta sorozat van rajta: Narcos, Stranger Things, A nagy pénzrablás, stb. Én például most a The Night Managert nézem. Ez mondjuk pont nem Netflixes, de régóta meg akartam nézni. Természetesen nem azért, mert Tom Hiddleston van benne... Neeeeem... :) 

 

Tornázzatok! Ha van pár felesleges kiló, amitől szeretnétek megszabadulni vagy csak formában szeretnétek tartani magatokat, mindenképp hasznos. Én most az elliptikus trénert nem nagyon használom, de letöltöttem összesen 3 alkalmazást, ami 30 napos kihívásokat tartalmaz: plank, erősítő torna és nyújtás. A plank nagyon húzós, de tetszik. :) 

 

Ha van kisállatotok és szeretnétek neki régóta megtanítani egy trükköt: itt az idő! :) Baltazárral ma a Gyere ide, Ül és Helyedre vezényszavakat tanultuk és egész ügyes volt. :) Persze hamar rájött, hogy mit akarunk tőle és elkezdett puffogni, de a sonka miatt megcsinálta. :D Kicsit nagyszájú lett az utóbbi időben, úgyhogy le kell törni a szarvát, ez most komoly feladat lesz. :(: Egyébként napi kétszer járunk vele sétálni, úgyhogy a kimozdulás is megvan, persze csak okosan! 

 

Számítógépes játékok. Sosem szerettem. Aztán eljött az a pillanat, amikor úgy gondoltam kipróbálom. Párom a Diablo 3-al játszik, úgyhogy ez jó döntés volt nekem is. Igazából eléggé tetszik. A Necromancer karakter a legjobb, úgyhogy ezzel megyek. Egyébként pedig éljen a Hay Day! :) 

 

Ha már itt tartunk: társasjáték. Ismeritek a Cluedot? Vagy a Fedőnevek Négyszemköztöt? Ami van otthon társasjáték túrjátok elő és kezdjétek el újra játszani. Jó móka! :) 

 

És a másik: puzzle. Van olyan kirakó otthon, amit még nem raktatok ki? Itt az idő! :) Remek érzés, amikor kezd összeállni a kép és persze ha megvan az összes darab! :D 

 

Egyik nap egy kis kreatív elfoglaltságra vágytam. Hirtelen semmit nem találtam, ami megfelelő lenne, úgyhogy keresgéltem az interneten. Ismeritek a számos kifestőket? Painting by numbers. Rendeltem. Négyet. Egyből. :) Három ajándékba lesz, egy nekem és már nagyon várom, hogy ideérjenek. A többit nem mutatom meg, de az enyémet a képen látjátok. Remélem így fog kinézni akkor is, ha elkészítem. :) 

nevtelen.jpg

 

Beszélgessetek. Attól, hogy be vagytok zárva még nyugodtan beszélgethettek a veletek élőkkel, esetleg telefonon szülőkkel, nagyszülőkkel, testvérekkel, barátokkal, akikkel szeretnétek. Töltsetek minőségi időt azokkal, akik Nektek fontosak. Most szerencsére nem kell rohanni, lesz idő mindenkire. :) 

 

Figyeljetek oda a jó dolgokra! Nekem például van munkám, egy remek férjem, egy cuki hörcsögünk, egy kicsit bolond kutyánk. Van anyukám, testvéreim, van mit ennünk, van fedél a fejünk felett. Ezek mind-mind remek dolgok. Legyünk hálásak azokért a dolgokért, amik jelen vannak az életünkben. 

 

És ami egy újévi fogadalmam is volt: helyrehozom a ciklusom. Jelenleg Women's Cream-et használok, mert mind kiderült progeszteron hiányom van. Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki hatásos. :) 

 

Most, hogy így leírtam mindent amiket szoktam csinálni igazából úgy érzem nem is panaszkodhatok. Maximum lassan csak azért, hogy ezt a sok mindent hogy sűrítem bele a mindennapjaimba. :)  Lassan összeáll egy napi rutin, amit majd igyekszem tartani, vagyis: ébredés, séta Baltival, reggeli, munka, Balti tanítása, torna, délutáni séta Baltival és szabadidő. 

Remélem nem tart már sokáig ez a koronavírus, tartsatok ki és legyetek kreatívak. Felelősen kell most mindenkinek viselkednie ahhoz, hogy minél hamarabb véget érjen ez a helyzet és újra mehessünk ki a szabadba! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7815608218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása