My Endo Blog

My Endo Blog

C9 tapasztalatok

2017. október 02. - My Endo Blog

Sziasztok! 

 

Végre eljutottam odáig, hogy megszülessen ez a poszt. :) 

Egy hónappal ezelőtt eldöntöttem, hogy belevágok egy 9 napos programba, nevezetesen a C9-be, ami a Forever Living Products Magyarország Kft. terméke. Két héttel ezelőtt sok harc árán végre a futárszolgálat (akit inkább nem nevezek meg) kihozta a várva várt csomagocskámat, így szerdán el is kezdhettem a 9 napomat. 

Ha esetleg nem tudjátok, akkor most megosztom Veletek mit is tartalmaz ez a szuper kis doboz:

  • Forever Aloe Vera gél: 96% aloe vera tartalmú ital, amely az aloe vera minden jótékony hatását tartalmazza: tisztító, serkenti a sejtnövekedést, fertőtlenítő, gyulladáscsökkentő, normalizálja az anyagcserét, védi az idegrendszert, magas vitamintartalmú,
  • Forever Lite Ultra shake: fehérje, vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaz, a program során segít megvédeni izomzatunkat,
  • Forever Garcinia Plus: étrend és mozgásprogrammal összekötve segít a normál testtömeg fenntartásában, elősegítheti a zsírok anyagcseréjét, normalizálja a vércukorszintet,
  • Forever Fibre: növényi rostokat tartalmazó étrend-kiegészítő,
  • Forever Therm: növényi kivonatokban és vitaminokban gazdag, részt vesz a test normál energiatermelő folyamatában, segítheti az anyagcserét,
  • F.I.T. mérőszalag, C9 katalógus: a katalógus sok-sok hasznos információt tartalmaz, vezetheted benne a 9 nap tapasztalatait, egy kis emlékeztető is, mikor mit kell csinálnod, remek recepteket tartalmaz. A mérőszalagot gondolom nem kell megmagyarázni! :)
  • Global Shaker: egy szuper, hasznos kis shaker, imádtam :)  

És mi is volt ezzel a célom? Hogy tisztítsam a szervezetem, valamint eltüntessem az általam érzékelt valamit, amit az előző cisztám helyén kitapintottam. Nagyon nem voltam tőle boldog és lehet, csak beképzeltem, mindenesetre szerettem volna megadni a szervezetemnek a lehetőséget arra, hogy eltávolítsa saját magától vagy ki se alakuljon második. :) 

21587346_874403889391718_3644260352504648221_o.jpg

Az első két nap nem igazán volt sétagalopp. Ezeken a napokon csak vizet és a program első két napjára szánt Gélt, Shaket, Fibret és tablettákat szedhettem/fogyaszthattam. Sajnos mind a két nap becsúszott egy-egy kis zöldség, ami természetesen nem tiltott, csak örültem volna, ha kibírom ezek nélkül is. 

Tényleg nem volt egyszerű, nagyon hiányoztak az ízek, a rágás, a Fibre íze eléggé kellemetlen volt, az Aloe gélé egy fokkal jobb, a Shake viszont ezek után isteni (kár, hogy naponta egyszer kellett inni). :) Növényi tejet ajánlanak hozzá, első körben szójatejet vásároltam, később kókusz- és rizstejet is beszereztem. Azt elárulom, hogy nekem a kókusztejjel volt a legfinomabb, rizstejjel pedig a legkrémesebb. :) Ha esetleg elkezdenétek ezeket ajánlom! Mandulatejet sajnos nem sikerült vásárolni, de biztos úgy is finom! :) Szerintem ez a két nap a leghatásosabb a tisztítás során, készüljetek sok-sok wc papírral! Már csak azért is, mert napi 3-4 liter vizet kell inni! 

Volt kis "ijedelem" is, mivel elkezdett fájni a fülem (sajnos érzékeny nagyon), de kaptam teljesen hivatalos választ, így megnyugodtam.  Az aloe vera fő hatóanyaga az acemannon, ami jelentősen javítja a sejtlégzést. Ennek következményeként az egész anyagcsere aktivizálódik és a méregtelenítő funkciók javulnak. A megjavult anyagcsere az egész testre hatással van és ennek következtében óriási energiával látja el a szervezetet. Ennek köszönhető volt ez a hirtelen fülfájás is, amit az első egy max két napban kell elviselni. Mivel nem tartott sokáig, így igazából egy szavam nem lehet, info Nektek, ha szeretnétek elkezdeni majd!  

A második nap este már készültem a következő napokra, amikor már ehettem naponta egyszer max. 600 kalóriás ételt. Barátom volt olyan kedves és elkészítette a répával-uborkával töltött cukkinit egy kis reszelt sajttal. A gyomrom görcsbe rándult olyan gyönyörű illata volt, másnap borzasztóan örültem neki, hogy ehettem. A saját, megszokott adagomat kétszerre sikerült elfogyasztani. :) 

Innen volt már igazán egyszerű a történet, hiszen naponta kétszer kellett Shake-et inni, az Aloe gélt magában is megihattam (első két nap vízzel kell összekeverni és úgy elfogyasztani) és egy főétel is bekerült a napomba. 

Eleinte úgy gondoltam, hogy édesszájúként nehéz lesz megállni 9 napig a csokifogyasztást, de higgyétek el egyáltalán nem volt ennyire vészes. Pedig kolléganőim még csokit is hoztak/küldtek, de mindet elraktam a program utáni időszakra. :) A programban az a jó, hogy megadott mennyiségben megadott zöldségekből/gyümölcsökből bátran fogyaszthatunk, nekem a 3/4 csésze szőlő, 1 barack vagy 1 szilva volt a favorit. :) 

Az utolsó napon már kétszer ehettem, egy 600 és 300 kalóriás ételt, a 300 kalóriásat kiváltottam a vaníliás Shake-el, mert nagyon ízlett és a megszokás is benne volt. :) 

Másnap nagyon fura volt nem ezzel kelni/feküdni, de mindenképp úgy gondolom megérte a fáradtság és a pénz is! :) 

Miket értem el a programmal? 

  • megszabadultam 2 kg-tól 9 nap alatt
  • sokkal jobban érzem magam
  • nem kívánom az édességet
  • nem eszek azóta olyan sokat
  • már nem olyan mélyek a ráncaim 
  • nem zsíros az arcbőröm
  • puhább a bőröm
  • tegnap párom vásárolt állati eredetű tejet, amit nem bírtam meginni, mert fura íze volt 
  • kollégáim is megjegyezték, látják rajtam a változást
  • és ami a lényeg: a célomat elértem vele, a program utáni napon próbáltam kitapintani a korábban érzett valamit, de egyáltalán nem találtam :) 

Szóval boldog vagyok, csütörtökön pedig megyek doktor nénihez és kiderül minden! :) 

A programhoz fontos: minden nap tornázzatok, ha mást nem, akkor otthon, de legyen meg a 30 perces mozgás! Így lesz sokkal hatékonyabb a 9 napotok! 

 

Azt tudom mondani, hogy ha eddig esetleg csak gondolkodtál ezen: VÁGJ BELE! Mindenképpen hasznos és jótékony hatással van a szervezetetekre, Rátok! Ha szeretnéd elkezdeni de nem tudod hogyan keress meg bátran! :) 

 

További szép estét Nektek! 

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2312921979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása