My Endo Blog

My Endo Blog

Étrend - 11. hét

2019. május 26. - My Endo Blog

 Sziasztok!

 

Eltelt lassan egy újabb hét és most legalább nem kések a bejegyzéssel. :) 

A múlt hétről marad még Babos zakuszka, amihez remekül illett az uborka és a retek. Nyamiiii. :) 

1_3.jpg

Lángos

Nem jártunk piacon, de ettől függetlenül készítettem lángost, már régóta készültem rá. Összesen 6 darab lett.

1 darab:

  • 331 kalória,
  • 6 g zsír,
  • 52 g szénhidrát,
  • 12 g fehérje.  

2_5.jpg

Csípős babpástétom

Bud Spencer rajongóknak kötelező! :) 4 adag lett, ebből 1 adag:

  • 78 kalória,
  • 1 g zsír,
  • 9 g szénhidrát,
  • 6 g fehérje. 

3_3.jpg

Hagymás tofurostélyos

Ismét tofu, ez is ízlett. Eleinte úgy gondoltam nem leszek kibékülve az ízével, de kellemesen csalódtam benne. 4 adag készült, 1 adag (csak a tofu): 

  • 135 kalória,
  • 7 g zsír, 
  • 6 g szénhidrát, 
  • 12 g fehérje. 

4_3.jpg

Cukkinitócsni

Eredetileg csicseriborsó főzelékkel készült volna, de túl sok bulgur maradt, így az lett a köret. 9 darab lett, 1 darab: 

  • 80 kalória,
  • 4 g zsír,
  • 6 g szénhidrát, 
  • 5 g fehérje. 

5_2.jpg

Lávasüti

Egyik este nagyon megkívántam az édességet és eszembe jutott a beregszászi kirándulásunk alatt fogyasztott lávasüti. A miénk belga csokiból készült és sajnos kicsit tovább sütöttem, mint kellet volna, de finom lett. 6 darab készült, 1 darab: 

  • 247 kalória,
  • 20 g zsír,
  • 10 g szénhidrát,
  • 4 g fehérje. 

6_3.jpg

 Ezt a finomságok kolléganőmtől kaptam, Wellness epres-túrókrémes palacsinta. Finom volt. :) 

7_3.jpg

És még egy valami. :) Korábban már írtam róla, hogy szeretnék a háztartásunkban kevesebb szemetet termelni és nagyobb figyelmet szentelni a hulladékmentes életmódnak. A héten vásároltam, nagyon vártam, hogy használhassam ezeket! Eddig mindegyik bevált, remélem ez így marad! :) 

Vannak még emellett további tervek, amik remélem a következő hónapban megvalósulnak! Ha érdekel Titeket írok róla majd egy bejegyzést. :) 

8_3.jpg

 További szép napot! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5914862690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása