My Endo Blog

My Endo Blog

Az elmúlt időszak

2018. március 15. - My Endo Blog

Sziasztok!

 

Borzasztó rég nem jártam itt, ennek több oka is volt. 

Elsősorban az, hogy tanultam, dolgoztam, vizsgálatokra jártam és a bölcsességfogamtól is megszabadultam. 

Szerencsére az aqua tréning vizsgám sikerült, négyessel letudtam. :) A munka most gyűlik jobban, de majd lesz könnyebb is. :) 

A bölcsességfogam... A két alsó sajnos ferdén nő, ezért úgy döntöttem, mielőtt gondot okoznának megválok tőlük. A jobb alsótól már elköszöntünk, a bal alsótól pedig májusban veszünk fájdalmas búcsút. 

A doktornéni pedig... Tavaly novemberben és decemberben először kettő, utána másfél hétig tartott a "szenvedésem", egy adott ponton pedig nagyon fájt. Megijedtem (természetesen) és elmentem vizsgálatra. Szerencsére nem volt semmi probléma, azóta rendeződött ez is. Ennek ellenére elküldött a doktornő néhány vizsgálatra: hormonok, terheléses cukorvizsgálat. Az utóbbi sosem lesz a kedvencem, de ki kell bírni. 

A hormonjaim, petefészkem, cukrom jól működik, viszont az inzulinnal voltak problémák, ezért a 160 grammos szénhidrát diétára lettem fogva. Szerencsére még nincs inzulinrezisztencia, de ha nem vigyázok rá, akkor lehet. Természetesen ezt nem szeretném, ezért február eleje óta számolgatom a szénhidrátot, mozgok, kaptam egy szuper görkorit is. :)  Ezért innentől a receptek mellé a szénhidrát mennyiséget is fogom hozni :) 

A napi ötszöri étkezés eleinte nem volt a kedvencem, mostanra viszont már teljesen hozzászoktam. A szuper az egészben, hogy jobban érzem magam, újra ment le néhány kiló, nincsenek édesség-vágyaim, kiegyensúlyozottabbak és változatosabbak az étkezési szokásaim.

Beszereztük Vrábel Kriszta 160 grammos szénhidrát diéta könyvének 3. részét, ami azóta a Bibliám lett. Remek receptek vannak benne, imádom! :)

A lényeg, hogy sütünk-főzünk, szénhidrátot számolunk, Párommal pedig közösen sportolunk: Ő gördeszkázik, én görkorizok. :)

Remélem Veletek minden rendben, jól telnek a napjaitok! :) 

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://myendoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8513741312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása